Callcentra, FAQ en hulplijnen
STADSONTHAAL (tel. 03 444 17 17)
- bekijk even of je gebruik kan maken van het thuisloket
- wil je een afspraak maken? Volg deze link
CALLCENTRA en hulplijnen
- burgers met algemene vragen over gezondheid en openbare orde: tel. 0800 14 689
- burgers met algemene vragen over economie: tel. 0800 120 33
- ondernemers kunnen ook VLAIO contacteren via WhatsApp of tel. 0800 20 555
- ondernemers die lid zijn van Unizo kunnen daar tevens terecht
- ondernemers kunnen ook een beroep doen op het NSZ, het neutraal syndicaat voor zelfstandigen
- heb je de veelgestelde vragen (FAQ) al gelezen?
- meertalige informatie over het coronavirus vind je via de website van het Agentschap Integratie & Inburgering
- babbellijn lokaal bestuur Mortsel voor hulp of sociaal contact: tel. 03 444 17 16
- nationale hulplijn: bel anoniem naar tele-onthaal via 106
- nationale hulplijn voor jongeren: bel anoniem naar awel via 102
- familiaal geweld: tel. 1712
- CAW Antwerpen voor mensen met een welzijnsvraag: 0800 13 500
- Schrijf je in op BE-alert. Jouw gegevens worden gebruikt om je in een noodsituatie te verwittigen. Zowel jouw inschrijving als de berichten die je zal ontvangen zijn gratis.
-
Bij de Zelfmoordlijn1813 staat er iemand voor je klaar. Elk gesprek is anoniem en gratis.
MORTSEL HELPT
- praktische hulp vragen of graag eens opgebeld worden: Babbellijn 03 444 17 16
HUISDIEREN
- informatie over huisdieren via het gratis nummer 0800 53 335
- veelgestelde vragen over huisdieren via Gaia
- informatie via Dierenwelzijn Vlaanderen of Huisdierinfo
SOCIALE MEDIA @stadmortsel
Deel deze pagina